Windows Mobile met FM radio

Ik heb sinds kort een HTC S740 mobiel (http://www.htc.com/europe/product/s740/overview.html) en ben er eigenlijk wel tevreden van. Telefoon, Bluetooth, email en SMS werken allemaal perfect. Dit weekend ontdekte ik nog een voordeel van een telefoon te kopen die niet van een leverancier komt die me muziek probeert te verkopen en dat is de FM radio!

Ja, een FM radio is toch iets plezant voor tijdens het sporten. Natuurlijk speelt mijn foon ook mijn media maar soms heb ik gewoon zien in radio en dat kan dan gelukkig🙂

 

fmradio

Mijn favoriete Homescreen is nog steeds de Window Default. Maar ik moet toch eens uitzoeken hoe ik zelf een homescreen kan maken.

Mijn vrouw heeft trouwens een iPhone (1ste generatie). Ook leuk natuurlijk. Mijn favoriet toepassign daarop is de Magic Eigthball. Is dat een timesaver!!!

Tags:

Geef een reactie

